Kläder som ligger fint i min garerob just nu

Här kommer bilder på kläderna jag köpta idag, wiho :) Är riktigt nöjd över det jag inhandlat idag, och det gör att ag längtar enormt till att det ska bli varmt. Men istället ska vi ha snö och slask. Ge mig i alla fall vår nu, tack :) 


Här är då en underbar luvtröja som jag köpte.
En sådan som man vill bosätta dig i. Och jag
är också med på bilden, sådär skönt söndags sunkig!

 
En finfin kjol och ett bälte. Kjolen ska sitta precis
under brösten, eller vad säger man; midjan? Hur fin
som hellst i alla fall. Bältet ska alltså också sitta
under brösten, liksom lite "över" kjolen. Jag älskar't.

 
En röd vår/sommar jacka som jag har gått och suktat efter
bra länge nu. Men nu är den äntligen min och hänger så
fint här i mitt rum och väntar på att användas, ge mig vår!


Ett par shorts, som är snygga som fasen men som
verkligen inte gjorde sig bra på bild, haha. Men dom
är i alla fall fina och bekväma. Som sagt, ge mig värme
så man kan ha såna här kläder även när man inte ska ut och festa :)

 
Ett linne, som är typ mintgrön. Riktigt fin enligt mig
(och mamma;P) med ett jättefint mönster. Jag faller
jämt för mönster, kontiga mönster, udda mönster,
fina mönster, ja alla typer av mönster! Men ja, linnet är fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback