Dans, dans, dans... :)

Gårdagen då. Det var faktiskt helt okej ändå, vi dansade och så fick man ju festa med människor som det inte blir så ofta med nu för tiden, tyvärr. Men ja, ganska så kul ändå. När vi var här så blev det endel pratande, som vanligt om allt och inget. Sedan ute på krogen så blev det endel dansande som sagt. Spelade väldigt udda musik ute på krogen iaf, först var det bra men så bytte dom DJ och då blev det enbart gammal musik! Nu menar jag inte typ föra årets låtar utan förra deceniumets. Det är jättekul med någon enstaka riktigt gammal låt lite då och då men inte helta tiden! Men ja, vi dansade ändå :) Här kommer lite bilder:



Såhär såg jag ut innan vi åkte. Nöjd med sminkningen som fasen om jag får säga det själv :)


Förberedelser...


Precis efter att vi kom dit! Vi var på Nybron föresten...


Mia och Isa :D


Snyggingar :D


Isa, Sarah och Jag ;P


Snygging Mia :)


Från den ensa sekunden....


..till den andra! Haha :)


Haha, pose ;P


Avslutar med en bild på Sarah :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad snygg du var din skitunge ;)

2009-02-07 @ 17:53:57
Postat av: isa

Haha! Vad gör jag på den näst sista bilden!? snyggt som fasen.

2009-02-09 @ 13:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback