Smink, underbara smink.

Eftersom Johanna inte har dykt upp än så har jag roas mig själv med mitt smink. Gjorde en sminkning som jag funderat på länge men som aldrig blivit av, så nyss tog jag tag i det. Och jag blev riktigt nöjd, men den kan behöva lite finslipning. Tyvärr blev det inte alls lika bra på bild som man kunnat önska, men jag tänkte lägga upp några ändå. Tar man tar kort på smink så äter ju kameran och blixten mycket av färgerna, så därför kan färgerna selite "svaga" ut. Ska försöka göra det bättre någon annan gång :) Gjorde föresten bara en slarvig bas runt ögonen, därför den kan se lite halvtaskigt ut! Så, här har ni:






Kommentarer
Postat av: mamma

det där var fint,hoppas det blir av den 9mars schwarzkopf visning=)skulle vilja gå på den då ,om du ska jobba:)puss

2009-02-27 @ 20:16:36
Postat av: mamma

träffa inger grindelid hon hälsa till dig ,och är väldigt nöjd med både färgningen och plockningen av sina ögonbryn:)

2009-02-27 @ 20:20:35
Postat av: Susanna

NICE, väldigt snyggt! Jag måste få en privatlektion, jag har lite frågor och vill lära mig lite!!!!! hence var till staaaan idag,köpte en skitnygg Henri Lloyd tröja! KRAAAAAM från Susanna o hece

2009-02-27 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback