Sömnproblem och dagens planer

Blev inte mycket sova inatt inte. Vaknade flera gånger och så en gång under natten ropar pappa och frågar om jag har skrikit "fan" men det hade jag ju inte, jag sov faktiskt just då. Haha, så han drömde nog :) Sedan på morgonen så får man telefon samtal vid åtta också, nådigt kul. Så efter det kunde jag inte somna om, segt som fasen när jag hade planerat att sova minst till tio ;P Men vad ska man göra? Så nu ska jag köra mamma upp till byn eftersom hon ska på kryssning och så ska jag förbi arbetsförmdelingen en sväng också. Sedan så ska jag också städa lite på mitt rym. Så någonting blir kanske gjort idag. Förhoppningsvis så att säga.


Kommentarer
Postat av: josefine

tack tjejen :D jotack bara fint. själv då? Är du och Johanna på G ner till storstan?

Postat av: Lindaaaa

hahahaha....så du skrek inte fan mitt inatten?;P kanske hade han feber? haha... Puss!

2009-02-11 @ 12:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback