Shopping

Nu sitter jag här med färg i håret, grymt sexigt. Haha. Hade en sån extrem utväxt så var väl lika bra och få det gjort kanske :) Igår så var jag hemma hos Sarah, vi hyrde film och åt godis. Mycket trevligt måste jag säga :) Filmen vi hyrde hette Prom Night, och var faktiskt bra och lite små läskig måste jag erkänna! Så kom Tony, Kim och Gååse förbi också, alltid lika trevligt! :)

Idag frågade Mamma om jag ville följa med henne till Eskilstuna och kolla på kläder, och självklart säger man ju inte nej till det! Så först bar det av mot Tonfiskparken och jag kom ut med ett x-antal påsar därifrån kändes det som, sedan en snabbis in till stan där jag hade lagt undan en tröja som inte fanns i rätt storlek ute på tuna-park :) Ska väl egentligen tacka mormor och morfar för det jag köpt, haha ;) Har tagit kort på kläderna men slänger upp dom efter jag fårr ur färgen och duschat ;P Mamma hittade föresten också ett linne. Vi köpte faktiskt likadana, bara i olika storlekar! Haha, coola som få, vi använder likadana kläder! Haha :D  Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback