Sånt som spelas just nu

Flying  Pickets - Only you

Grymt bra låt det här! Den har väl hängt med mig och Fia sen typ två-tre år tillbaka.
Bra grejjer :)

Petter feat. Säkert - Logiskt

När jag bodde i Stockholm så lyssnade jag alltid på den här när jag duschade, haha.
Fråga inte varför, blev bara så. Men gillar den i alla fall. Versionen utan Petter är också bra.
Även andra låtar med Säkert (och Hello Saferide) är grymma :)

Volbeat - A moment forever

Riktigt bra Volbeat låt, precis som de flesta av deras låtar är. Började väl lyssna på
volbeat i höstas eller nåt :) Volbeat påminner mycket om Stockholms tiden, precis
som Takida påminner om sommaren! Skulle kunna lägga upp fler Volbeat och
 Takida låtar men ja, skulle bli lite tjatigt. Plus att det finns massor på youtube :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback