Någon?! Snälla?

Idag ska jag tillbaka till Stockholm, vet dock inte när. Men gissar att det blir någon gång på eftermiddagen. Johanna slutar ju inte förän halv fem liksom, så blir segt att sitta där i lägenheten själv. För då kan jag ju lika gärna sitta här hemma! Haha :) Men det ska bli skönt att åka tillbaka, det enda som är jobbigt är att släpa på resväska hela tiden. Men snart är det förhoppningsvis slut med det! Jag längtar tills dess! :)

Är det någon som föresten har låten "Tis of thee" med Ani DiFranco? Om, så skriv en kommentar om jag kan få den! Har letat efter den men hittar den tyvärr inte. Det är den låten som "Du gamla fria nord" (som jag alltid trott att L.W gjort) är en cover på. Och jag vill grymt gärna ha den! :) Nu; Frukost!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja dom ska ju va sjukt bra dom där böckerna, önskar jag kunde hålla med dig men det har gått sådär med läsningen. ska jobba på det på riktigt i helgen, men måste läsa grymt snabbt för att hinna klart, är typ på fjärde kapitlet. Men ska du se filmen också eller, har hört att den ska va asläskig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback