Mannen som kan allt är tillbaka i rutan.

Mannen som kan göra vad som hellst, han som kan fixa en motor med ett ägg är tillbaka! Och vi vet ju alla vem jag pratar om? Precis! Det är MacGyver nu inatt klockan kvart över ett på 5:an. Undertbart säger jag. Jag vet dock inte om jag ska bänka mig framför tv till dess eller om jag ska spela in det, lutar åt det sista! Men vem lägger en sådan fin serie på en som dum tid?! Den människan borde skämmas, man gör faktiskt inte så. Jag tycker att man borde byta plats på Linda "Ankan" Rosings tv-program och MacGyver. Alla vill se MacGyver göra nå häftigt med en spik, ingen vill se Rosing hitta en karl. Så jag tycker att det bara är en självklarhet att byta plats på dom. Men nu måste jag försöka erinra mig om hur man spelade in på vår DVD-spelare, var ju ett tag sen man gjorde det. Så det kan ju ta ett tag så att säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback