Lukten av avundsjuka

Nej nu ska jag väl ta tag i mitt liv och göra någonting åt det här! Jag kan inte sitta vid datorn för sent på kvällarna och känna mig sådär enormt arbetslös (inte för att jag är så jätte arbetslös längre, men ändå lite grann). Man bli ju bara deprimerad! Så nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig, så jag ändå kan komma upp i hyfsad tid imorgon. Men sen när jag väl ligger där i min säng och ska försöka sova så kommer jag tänka på Johanna (kan läsas på flera sätt men snälla läst det på mitt). Hon ska nämligen bosätta sig i Stockholm redan på måndag! Självklart kommer jag efter, vet dock inte exakt när. Men snart. Helt fantasiskt det här. Men känner ni inte lukten av avundsjuka? Det kommer i alla fall från Kungariket Kungsör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback