Like music to my ears

Jag är enormt irriterad, på vem vet jag inte eftersom den jäveln som envisades att borra imorse klocka åtta var på andra sidan väggen. Så först borrar denna någon e stund, sedan slutar det och jag bli över lycklig och just när jag håller på att slumra till då jävlar ska det börjas igen. Sen plötsligt låter det som om borrandet är väldigt avlägset, typ någon granne en-två våningar upp eller så men så börjar det i väggen igen, låter lika högt som om personen stod här inne och borrade! Jag var måttligt glad. Jag tror att alla i den här byggnaden ä ute efter att jävlas med mig. Ja, så måste det vara.Ingen tvekan om de saken i alla fall! ;P

Föresten, nu till helgen ska jag och Johanna åka och kolla på en trea, hur underbart som hellst!! Den ligger i Larsberg, som ligger på Lidingö. Så lite off kanske, men va fasen. En trea. Hör ni vad fint det låter? Ljuvligt. Plus att den här trean är billigare än tvåan (!) vi var och kolla på nu i helgen! Härligt :) Men ska sminka mig för att åka in till stan nu! :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback