Längsta timmen i mitt liv

Nu är jag äntligen hemma. Steg upp klockan sju idag, vilket är det tidigaste på bra länge. Haha. Nej, men klockan åtta bar det av till Sarah där jag hoppade in i hennes bil (efter att ha skrapat rutorna) för att åka till Arboga på det där mötet med arbetsförmedlingen. Vilket var den längsta timmen i mitt liv, och den kunde ha spenderats mycket bättre måste jag säga, jag kunde till exempel ha fått iväg flera jobbansökningar på den tiden. Men nej, där skulle vi sitta och lyssna på saker som a-kassa (som inte ens berör oss just nu) och på saker vi redan visste. "Och på platsbanken hittar ni dom lediga jobben" Nähe?! "Ni måste vara aktiva själva" men... söker inte ni åt oss? Jag var lagom irriterad där ett tag. Men ja, tillslut var timmen över och vi fick åka hem, wiho. Väl hemma i Kungariket så var jag upp till banken en sväng, gick ganska fort, efter att jag övertygat dom att jag inte ska råna dom eller liknande vill säga ;) Så nu sitter jag här, ska precis slänga i mig något ätbart och sedan leta jobb! Yes box!

Kommentarer
Postat av: sarah maria

Hej



jag jobbar till två på dagarna som förra terminen =)

men om ni ska komma å hölsa på kanske jag kan stanna lite om det behövs =))

du har ju mitt nummer väl? Ring eller messa =)

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback