Jorden är rund

Nu har jag ätit glass med fruktsallad och kollar på Karate Kid 2. Jag måste säga att dessa Karate Kid filmerna faktiskt är ganska bra, dom är inte direkt ansträngade att titta på och man måste inte följa till tusen. Perfekt för en söndag, eller för en lördag förmiddag om fredagen varit för vild. Jag ska nog önska mig dom tills jag fyller år, haha :)

Ska föresten tjata lite till om om Winnerbäck, har nöt lite av hans musik ikväll igen och har upptäckt en till riktigt bra låt, som jag ha rhört förut men bara har blivit en i mängden. Men inte nu längre, för nu ikväll har den gått på repeat. Nämligen låten "Vänta". Hittar tyvärr inte den på youtube, så ni får helt enkelt ladda ner den fort som tusan eller komma hit och lyssna. För så bra är den, jag lovar. Ni kommer inte förstå hur ni kann ha gått hela livet utan att ha hört den. Helt fantastiskt.

Ja jag stod där förstummad, jag trodde hon skämta.
För jag vet allt för väl vad det betyder att vänta.
Så nu sitter jag ensam här och bara torkar.
Jag borde hitta på nåt men jag tror inte jag orkar.
För huvet är fyllt av klychor idag,
jag bara analyserar och tolkar va' hon sa.

Vi kan väl vänta lite och se hur det blir.
Vi kan väl lämna varann en liten stund.
Vi kan väl gå åt varsitt håll och få nytt perspektiv,
så lovar jag att vi möts för jorden är rund.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja han är bra dendära Lasse. Fin kille! Senså håller jag med angående dom unga föräldrarna, det är ju liksom ingen idealsituation men heller inte föräldrarnas fel. Ingen borde ju straffas för detta liksom, inget brott har ju begåtts heller, bara synd att det blev sådär, men nu är det väl bara att göra det bästa av situationen, ta hand om barnet. Jao. Nu ska jag sova, hörs imorn min lilla fruktsallad! puss!

2009-02-16 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback