Jättebra gömställe måste jag erkänna

Jag sov ända till klockan elva idag. Fint. Jag hittade aldrig mina nycklar igår, så jag fick leta vidare idag. Men så visade det sig att mamma hade lagt dom ute på vårat gömställe någongång när jag skulle komma hem och det kanske inte hade varit någon hemma. Men så var ju någon det och då blev nycklarna kvar där. Men jag måste ju erkänna att det är ett väldigt bra gömställe, eftersom ingen har hittat dom. Men skönt att dom är återfunna nu i alla fall eftersom jag ska bo i pappas lägenhet i veckan. I hans mini etta, fint. Men det verkar som pappa inte vill dela sin etta med mig så han verkar fly Stockholm stad dom nätterna. Som det ser ut nu i alla fall. Så om han åker ska jag ska vara där helt själv! Vilket känns lite små konstigt, plus att det är lite halv ghetto där. Men det blir säkert bra det där. Johanna är förövrigt i Stockholm nu. Ännu en gång, känner ni lukten av avundsjukan?

Kommentarer
Postat av: Linda

Braaa att ni hittade nycklarna...haha, va roligt att dom var ute dock. Bra gömställe detdära. Men vet du det roligaste vore väl om jag fick jobbet också och vi alla tre ska bo i pappas minietta?!?:D supermysigt ju! haha. Pusspusss hörs ikväll!

2009-02-15 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback