Jag är romantisk med humörsvängningar

Jag hittade en horoskop grej, och vissa saker stämmer faktiskt och vissa saker inte. Lite små kul sånt där, med horoskop alltså. Jag läser det, och står det nåt bra då är "yes, nu ordnar sig allt", nästan som så i alla fall och när det står något dåligt är det "Äh, vem tror på sån här skit egentligen?!". Haha, det som passar funkar liksom. Men här i alla fall tydligen mina egenskaper, jag är föresten kräfta som lite häftigt på latin heter; Cancer.

Positiva egenskaper:
* Stark släktkänsla
* Varsam och försiktig
* Romantisk och känslig
* Sparsam
* Fantasirik och kreativ
* Tillgiven, trogen och beskyddande som partner
* Det de säger menar de

Negativa egenskaper:
* Lynnig och ombytlig
* Kan vara plågsamt lättrörd och ibland överaktiv
* Snabba och rejäla humörsvängningar
* Överkänslig och lättstött. Tål inte skämt som rör dem. Brist på självironi
* Tenderar till att bli klängranka
* Kan vara irriterande hemlighetsfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback