Inte Kung i baren direkt, men det är fasen Stockholm.

Bara för att Johanna är så jävla häftig och har fått jobb i Stockholm och jag ändå har fått lite grann ,som ska bli betydligt mycket mer på något ascoolt ställe där alla är hippa och häftiga som jag, så nu ska vi i alla fall börja leta efter en lägenhet! Enda problemet är väl att Johanna börjar redan på måndag(!) så tills dess är det nog lite kärvt att få tag i något vettigt boende. Men jag och Johanna ska fixa det här. Så om någon barmhärtig person med en lägenhet för mycket i Stockholms området (som främst är billig) känner för att hyra ut den till oss så är det bara att skriva till mig ;) Ciao!

Kommentarer
Postat av: josefine

vakul :D ni måste höra av er när ni kommer ner så kan ni titta in på en kaffe eller två :D

jag börjar jobba på statoil på fredag!

Postat av: Linda

Men å men å så braa!!! Grattis Johanna.



Kuul!!



Puss!

2009-02-11 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback