Ikväll igen...

Nu har jag ätit frukost och nu sitter jag här igen och spelar dom där förbannade spelen. Men vad annat ska jag göra? Finns ju inte mycket annat att hitta på i den här lägenheten. Jag ska jobba idag också, från klockan fyra till 22 någonting. Ibland slutar man kvart över, ibland halv elva. Det beror på vilket schema man får. Men idag ska jag gå med någon igen, sen ska jag väl börja gå själv, läskigt. Jag måste köpa mig en Stockholmskarta. Vart införskaffar med sig en sån?

Idag måste jag föresten lista ut hur jag ska göra, eller åtminstone till senast imorgon! Jag får skriva en lista på allt som måste göras och hinnas med, och sedan ja... sedan får jag hoppas att den listan hjälper mig. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback