Fina ord och kärlek

Nu förstår jag mig (nästan) på min telefon. Jag har till och med
lyckats ladda över musik till den från datorn. Bra jobbar Iida, tyvärr har jag ingen som kan klappa mig på axeln så det sparar jag tills helgen då jag träffar Johanna. Wiho. Apropå helgen vet jag inte exakt vad som händer, förutom en eventuell utgång och att jag ska umgås med Johanna då. Väldigt trevligt bara det.

Det blev förestenen sån där mobil, som ni har där till höger! En Nokia 5800 någonting. Jag har tagit väl hand om den de få timmar den har varit i min ägo. Jag har klappar den, smekt den, sagt fina ord till den. Men jag måste säga att skrek på den lite grann också när det inte gjorde som jag ville. Men annars har det bara varit fina ord och kärlek. Och ja, föresten, jag har täckning!! Woha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback