Existensminimum... typ.

Nu är jag hemma i Kungsör igen, efter en lång dag i Stockholm. Har varit riktigt trevligt måste jag säga, med finfin mat från Jensens och den längsta fikan inne på Waynes någonsin. Men en heldag med Johanna är inte fel det inte! Sen gick vi förbi skolan också och träffa Sarah Maria, Magda och Alex! Hur roligt som hellst :) Längtar tills vi flyttar till Stockholm så att vi kan hälsa på oftare :) Men ja, arbetsintervjun då. Tanten lurade mig, var inte ne heltid utan en deltid, tyvärr! Men jag och Johanna har räknar ut att om vi hittar en (eventuell sunkig) lägenhet med hyfsat billig hyra så kommer vi klara oss fint, haha ;) Så, jag och Johanna är alltså beredda att på bo nästan på varandra, äta 2 kronors nudlar varje dag (nästan), leva i princip på existensminimum bara vi får göra det i Stockholm! Soon Johanna, soon :) Nej nu somnar jag nästan, haha. Sängen lockar! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback