Ett erkännande

Jag måste erkänna en sak. Det känns tungt men jag måste få säga det. Jag har ett beroende. Jag har haft det ett tag nu, eller ja, några dagar... i alla fall sen måndags. Och det är jättejobbigt, det får det att klia i fingrarna och jag tänker ofta hur jag ska göra för att lyckas nästa gång. Lätta skakningar i händer och irritation kan uppstå när abstinensen slår in. Så... här kommer det; Jag är beroende av spel. Inte Black Jack, poker eller trisslotter, utan av gratis spel på internet. Ni vet, tetris och sådant. Som sagt, det käns tungt med det är sant. Jag sitter och spelar och spelar, tiden bara flyger iväg och ska jag iväg så sitter jag verkligen in i sista minuten. Hur ska jag ta mig ur det här?

Kommentarer
Postat av: Mia

Iida, jag vet hur du känner dig. Jag hade samma problem när jag var 17 år. Varje dag och sent på kvällarna satt jag och spelade spel. Sen insåg jag att det är mycket roligare att vara med sina vänner. Kanske spela spel med dem. Så jag tänkte hjälpa dig ur den här krisen genom att bjuda hem dig och gänget till mig någon gång innan den 7e mars, vilket/ vilka datum passar dig?? :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback