Det känns tomt - eller hur?

Jag och Mamma var ute och gick nyss, vi var och lämnade in filmer som pappa hyrde igår. Med oss hem fick vi glass och frukt så ivkäll blir det helt enkelt fruktsallas. Galet gott. Så ska jag väl kolla på film sen, men vet inte vad än. Eftersom min boxer i mitt rum har lagt av så måste jag kolla på någon film vi har hemma och urvalet är väl inte jättestort. Men något har vi nog som man vill döda någon timme på. Det fixar sig! Men nu sitter och jag och lyssnar på LW igen, fast nästan enbart
på hans gamla låtar. Väldigt bra måste jag säga. :) En låt som jag aldrig egentligen har gillat är "tvivel", men den passar faktiskt ganska bra just nu. Av flera anledningar och inte bara för mig...

Lars Winnerbäck - Tvivel
Jag har tid, jag har lediga dagar, där jag sitter och klagar
och längtar till fredan, precis som du
Kan du höra hur det låter i ditt vilsna skratt?
Kan du känna hur det gnager i natt?
Det kallas tvivel...
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå
Det kallas tvivel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback