Check!

Kolla vad jag hittade idag! Eller ja, jag har sett den en gång tidigare men föröskte då ignorera den, men det gick inget bra. Den dök upp för mina ögon igen. Och vad kan vi konstatera efter att ha sett den? Jo, aldrig mera vimmelbilder för min del i alla fall. Haha. Ser extremt glad ut med håret klibbat i pannan, eller nåt... Någon som vet om man kan använda "super torr" i pannan? Nej, men kom ihåg lista ifall man någonsins skulle fastna på bild är: Le inte för mycket, fixa luggen, be alla andra dansa mindre för det inte ska bli så varmt, var så rik så du kan köpa fler drinkar för att kyla av dig (eller hitta någon brat som kan bjuda dig).


Kommentarer
Postat av: Isa

Haha, ett härligt bildbevis.

2009-02-16 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback