Bruise on my arm, I don’t know how I got it...



Ja, här sitter jag. Glad... och så känner jag mig faktiskt lycklig på något vis. Mycke tack vare denna låt som man blir glad av. Så gör ju vädret sitt också. Nu längtar jag till vår och sommar. Där ska vi, jag och Johanna, sitta i Stockholm på vår balkong och äta billig mat, ha jobb som vi hatar men ändå vara lyckligast i världen. Men just nu skapar denna låt en sådan sjuk längtan. Men trots längtan, arbetslöshet, jobbletande som aldrig tar slut, förkylning och hostande så är jag glad och som sagt; på något vis lycklig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart du är lycklig:) vi har sjukt galet äventyr som väntar på oss! you know it, i know it:)

2009-02-02 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback