Bad

Idag var jag faktiskt uppe ganska så tidigt faktiskt. Känns ändå bra. Sarah ringde nämligen mig vid typ halv tio och frågade om jag vile följa med och bada. Javisst sa jag och så kastade jag mig upp för att stressäta frukost och sedan bege mig mot Arboga. Har faktiskt varit väldigt trevligt! Men nästa gång ska vi ta med oss god fika har vi bestämt. Tekakor, varm choklad, ballerinakex och frukt! Wiho! :) Måste planeras bättre det där! Sen så ska vi någon gång åka in till Eskilstuna också för att äta på mongoliska, så sjukt gott! Får bli någon innan-jag-flyttar-hejdå-middag. Vilken förhoppningsvis blir snart då! Haha :) Men nu ska hunden ut! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad är detta för stil? Du flyttar nästa vecka. punkt och pricka..(Inget hoppas att det sker snart.) Det sker på TISDAG! Den enda skillnaden är dock att du kommer vara snäll mot din moder och hälsa på ofta! Ord och bunden.

2009-02-13 @ 16:04:16
Postat av: Mia

Ta med mig nästa gång! Jag vill också ha tekakor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback