Är det hårt?

Äntligen internet! Underbart! Haha, var hela kvällen  och dagen igår utan och kände mig helt handikappad. Men jag och Johanna är lättroade så det gick bra ändå. Vi kollade på tv och hade väldigt kul åt allt som sades, misstolkade och förvrängde. Som sagt - lättroade! Men idag har vi varit och kikat på en lägenhet, som vi kanske kommer få. Allt kändes superbra för attvara en 2:a förutom... hyran. Men det kan funka tillfälligt. Men återstår att se om vi får den eller inte :) Vi letar ju självklart annat under tiden.

Igår var jag föresten till tatueraren en sväng, det gick bra och han verkade ändå ha koll på vad jag ville ha. Man kan inte fästa en skiss in eftersom det ska sitta på ett lite krångligt vis så han ska väl rita upp den direkt, men det kommer att gå fint. Han trodde föresten att det kanske inte skulle räcka med 6 timmar, haha. Många timmar plåga, men det är det värt ;)

Nu ska jag börja göra mig iordning, yes box. Ciao.

(i filmen vi såg igår)
A - Är det hårt?
B - Vad är det som är hårt?

Lite roligt var det allt, i alla fall igår, haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback