A stamp, a letter, a mailbox, a hello and goodbye

Jag fick just hem två album med Johnossi och jag skuttar av lycka. Öronorgasmerna flödar och det är fint. Sitter och lyssnar på deras andra låtar nu och de håller verkligen samma klass som de få låtarna jag tidigare har hört. Så ännu en gång ber jag er att lyssna på dom, superbra musik. Något jag måste så säga angående musik är jag verkligen lyssnar på blandad musik. Håller mig inte inom en genre eller två, utan jag är verkligen överallt. Några har kallat mig rockare, är jag en rockare? Jag gillar väl musiken, använder inte stilen. Någon annan har frågat om jag är emo, samma sak där, lyssnar väl på viss emotional hardcore men har inte heller där stilen. Så efter detta konstaterande känner jag mig nog lite borttappad och.. vem är jag? Haha, ne, men ska man se det från det ljusa sidan så är jag ju inte brist på något att diskutera. Det känns även som om detta var ännu ett meningslös inlägg. Men ja, det är ju min blogg så jag får skriva exakt hur meningslösa inlägg jag vill! Wiho :)

Johnossi - 18 Karat Gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback