Köpa eller inte köpa?

Så, äntligen hemma igen! Efter en spontantripp till Uppsala i fredags för att hälsa på Sofia och idag sprungit runt i Skärholmen med mamma så är jag väldigt trött. Fredagen spenderades mest i skolan, vi hade grupparbete och sen på kvällen vid nio åkte jag då till Uppsala, var framme där vid tio. Blev extremt lugnt då, mat, godis och film var de som gällde. Hur fint som hellst! Sen på lördagen gick vi runt på stan och kikade och på kvällen var utgång planerat. Så jag och Sofia gjorde oss iordning hemma hos henne i hennes nya studentrum, sedan så åkte vi hem till Jimmy och Sara! Hur trevligt och kul som hellst! :) Bilder kommer dyka upp när jag får dom av Fia :) Så vi satt där fram till typ 12 och sedan så gick vi ut på ett ställe som hette något i stil med BirgerJarl ;P Var i alla fall en helkul kväll som avslutades med kebab, haha :) Vaknade sen tio imorse och åkte nästan direkt tillbaka till Stockholm för att träffa mamma och gå i affärer. Mamma köpte lite kläder medan jag bara köpta lite småsaker. MEN! Jag hittade en vinerjacka, som var såååå fin, men jag hittade även en annan vinterjacka som också var såååå fin men nackdelen med den var att den var så kort :( Jag vill ju att vinterjackor ska vara lite längre! Men ja, här är den första jackan;



Jag gillar den, väldigt mycket! Känner mig nästan som Lilla my eller nåt när jag hade den på mig men som sagt; Såååå fin! :) Så nu måste jag bara bestämma mig hur jag ska göra. Köpa eller inte köpa?

(det här kändes föresten som ett väldigt rörigt inlägg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback