Fylleslag, en groda och massvis med bilder.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute i Älmsta sedan i torsdags. Eller jag kom ju hem igår men då hade jag bättre saker för mig än att sitta här. Men ja, kan väl dra en resumé av helgen:

Torsdag: Började med en extrem stress för att hinna till bussarna som skulle ta oss, dvs mig och Emelie, ut till Älmsta. Vi hann med dom trots att det var precis! Väl ute i Älmsta så bjöds det på riktigt god mat, pasta med pastasås! Dom andra hade redan börjar dricka, så ett tag efter maten öponade jag och Emelie en vinare. Ja, igen, jag haar börjar dricka vin med sprite dock men det är ju en början ;) Så på kvällen tryckte vi in oss i en bil och åkte ut till någon strandfest, jag kom inte in för jag hade inte min ID med mig (vi trodde det var privat), men det gjorde inte så mycket för jag och Emlie roade oss ändå plus att killarna som kom in kom ut en timme senare på grund av bråk. Jag lyckades också kliva på en groda, och jag var äcklad i säkert 2 timmar efter det. Huh. Men så åkte vi bara hem och satt och snacka till någon gång på natten :)

Fredag: Det var liksom lite för denna dag vi åkte ut till Älmsta, det var ju Älmsta natta. När jag vaknade på morgonen vid 10 ungefär så är det första jag hör hur någon skrek "Ööööl" och så körde några igång. Medan jag och Emelie istället gjorde oss iordning och rörde oss upp mot centrum för att kolla lite i alla stånden och sånt som fanns där. Jag hittade jättefina piercingsmycken, men ska betsälla nya istället när jag har pengar ;) Men så vid ett ringer dom efter oss för då är det dags för dom att börja "hundra klubben".

Hundra klubben innebär att dom som är med ska ta en shot öl i minuten tills ja... dom spyr och den som tar flest vinner. Enkla regler och finns bara ett vis det slutar på för alla. Jag och Emelie var inte med utan vi satt bara brevid och räknade och hejade på! Vi gjorde även en lista där vi skrev i vilken ornding folk skulle åka ut... vi hade bara ett rätt. Den som vann klarade 130 stycken shots och han sov ganska många timmar efter det, han som kom två gjorde likadant.

Så när tävlingen var klar så dök det upp massvis med annat folk och så gjorde vi oss iordning. Sedan så började det riktiga festandet! Senare gick jag och Emelie även upp till centrum och åkte karuseller! Haha, men så direkt efter det så gick vi till öltältet och vi kom väl hem igen vid tre ungefär :)

Lördag/Söndag: Två dagar som vi gjorde absolut ingenting på förutom att kolla film. Åkte ju hem på söndagen förstås. Men lördagen var enbart film och liggande i soffan. För vissa som var där kommer det ju i alla fall ta en vecka att återhämta sig ;) Men helger var i alla fall riktigt kul och framtida planer har redan börjar smidas! :)  Men här kommer iaf lite bilder:

Då börjades det... klockan 13 var uret!


Det höll på rätt länge! :)


Alla förutom Emelie, som tar bilden såklart.


Min och Emelies lista, hur vi trodde det skulle gå. Rikard (nr 5) var den enda vi hade rätt på...


Den ena spyr den andra pissar... Hah ;P


Här hade dom kommit upp till runt 110-120 tror jag! Helt galet.


Hah! ;P Fylleslag är väl vad det kallas...


Vad fan?! Haha :)


Jag och Snygging Emelie :)


Emelie, Viktor och Rickard! Notera gaffeln som Rickard har emot Viktors huvud!
Skägget har förövrigt en förklaring, haha!


Blev endel flumbilder ;P


Emelie och Henrik! :)


Jag och Henrik. Bilden har ingen förklaring, vet inte vad vi gör. Men notera min blick, jag ser helt galen ut! ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ser ut som en vampyr! du måste se True blood, det handlar om vampyrer. Mycket bra. Du kommer gilla det eftersom du ser ut som en. Jomenvisst. PUSS!

2009-08-03 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback