Bihålor säljes, högsta bud som gäller!

Jag har gått och blivit förkyld, helt underbart. Eller ja, det är mina bihålor somgör ont som tusan. Som vanligt när jag börjar bli förkyld eller så, så är det mina bihålor som tar smällen! Men förhoppningsvis går det över snart, och med snart menar jag imorgon. Inge vidare att må såhär till helgen, inge bra alls faktiskt. Jag hoppas på en bra helg, utan förkylning! Eller ja, med eller utan förkylning ska den bli bra. Men utan förkyklning skulle det i alla fall bli liiiite bättre ;P Men hur det går återstår ju att se :) Fick föresten bilder av Emelie från hennes kamera, frn några gamla utgångar och på världens sötaste chihuahua valpar. Jag är helt kär i valparna och längtar tills den dag jag kan köpa en egen :)

Hoties ;)


Oh yeah! Haha.


Ingen förklaring...


Haha, pose!


Johanna snygging! :)


Världens finaste valpar, jag dööööör.


Så underbart små :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag viill också, GE MIG GE MIG NUUU en liiiten valp. tack!

2009-08-05 @ 21:35:58
Postat av: josefine

hehe roliga bilder ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback