Bok, book, kirja.

Jag är trött, riktigt trött. Så därför ska jag sova snart, jobb imorgon - 08.15-17.00. Lockande? Nej. Men det är åtminstone sista dagen. Alla ska nu dansa glädjedans och le av lycka å mina vägnar.
 
Idag var jag på stan med Linda också, vi gick till biblioteket, jäklar det var stort. Kungsörs bibliotek är ingenting jämför med det där. Om Kungsörs bibliotek är en golfboll så är Stockholms globen, eller ja, nästan i alla fall. Jag lånade i alla fall två böcker som jag ska läsa i höst, nu måste jag bara få tag i den allra första boke, nämligen: Att tänka sociologiskt skriven av Bauman. Sedan så ska vi läsa en hel bok på engelska, som heter: The Sociology of Gender: An Introduction to Theory and Research. Jag känner mig borttappad redan, haha. Men det löser väl sig ;D Nej, nu ska kolla lite i böckerna innan jag ska sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: josefine

åhå, ojdå :D fan va nice! vad hände med makeup artisten i dig? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback