Längtar!

Imorgon är det jobb, börjar klockan 08.40 men vet inte när jag slutar, på fredag jobbar jag nog troligtvis också. Men efter det så är det SLUT! Så jäkla skönt, ska bli fint att börja plugga, trots att jag är nervös. Men har jag klarat av 12 år i skolan så tycker jag att jag borde klara av en kurs på ett halvår! I och för sig så kommer jag ju vara vikarie på det här jobbet under tiden, jobba lite då och då. Men ändå, ska bli så underbart skönt, har saknat pluggander. Så ska bli intressant att se hur det går! :) Men alla gudar i himlen vad  jag längtar till fredag eftermiddag! Ska bli kanon med en vecka ledighet! :)

Kommentarer
Postat av: josefine

vad ska du börja plugga? :D

Postat av: Linda

Det kommer att gå fiiiint!! Du vet ju vad sociologi betyder nu redan ju;) Puss!

2009-08-13 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback