Hets, hets, hets!

Idag är en sån där seg dag, en dag som jag inte orkar göra något speciellt på och därför skulle det kunna ha fått regna lite grann. Åtminstone vara mulet, men nej, strålande sol är vad det är. Idag bär det mest troligtvis tillbaka till Stockholm, tillbaka till vardagen. Eller egentligen så börjar ju en helt ny vardag för mig. Inge jobb eller så, utan skolan. Känns väldigt underligt att den där jobbhetsen kommer försvinna för ett tag och kommer iställat ersättas med en läshets. Men jag tror det blir bra, på någotvis ska det bli bra. Så, som sagt, troligtvis till hem till Stockholm idag, eller imorgon på morgonen. Har inte bstämt mig än, åtetstår att se :)

Föresten... Jag var också söt en gång i tiden! Haha, värsta posarn var jag också ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du innan detta kort togs så var väldigt ledsen o det syns på ögonen,;)där på kortet är du blond,(vi får väl fixa ditt hår nästa gång du kommer hem)puss

2009-08-20 @ 08:13:38
Postat av: Linda

Du är söööt nu med ju, som en lite hundvalp, kalv eller kattunge. Preciiis så söt. Eller som en koalaunge kanske. Och innan det dära kortet när det skulle gullas och trixas med dig hemma så blev jag tydligen sur och lipade åt mamma. Haha, jag var riktig elak när jag var liten;) Lipade, oj oj. Visst var det så mamma?:) Puss&gonatt!

2009-08-20 @ 22:56:08
Postat av: mamma

ja du linda, den enda gången någonsin du har lipat var just den dagen, när jag skulle klä iida:)

2009-08-21 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback