Smoothies och fötter, fast inte tillsammans då!

För cirka en timme sen gjorde jag smoothie. Underbart gott, enkelt och nyttig om vi ska vara såna. Yoghurt och bär, simpelt. Så, det ska jag göra imorgon till frukost och lunch och middag och på kvällen och sen, sen, sen... Nä, bara frukost och på kvällen. Får ju finbesök imorgon av syster så då blir det smoothie och morot med dipp. Mums :)

Jo, föresten, här kommer dagens outfitta:
Personen/personerna bakom den här reklam för BIanco:


Vad tänkte man när man gjorde den här reklamen? Skulle mina fötter bli sådär efter att ha använt skor från Bianco skulle jag aldrig ens tänka tanken på att köpa skor därifrån. Dom där fötterna på bilden får håret i nacken att resa sig och nätterna svåra att sova igenom på grund av mardrömmar! Huh. Exakt vad tänkte dom som gjorde den? "Nu ska vi göra den hemskaste och groteskaste bilden på ett par fötter som vi kan skapa, allt för att locka köpare!". Vart gick deras tankar fel någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback