Skoltjat

Nu är det snart dags för sängen, imorgon är det inskrivning som gäller. När det väl är gjort är det defentivt, svart på vitt, jag ska börja skolan. Jag ska sitta på föreläsningar, skriva essäer och hemtentor och i allt detta ska jag försöka se smart ut. Nu måste jag plocka fram disciplinen och helt ja... försöka! Har blivit mycket om skolan nu, men det är det ju det närmaste som händer. På måndag sätter det fart och jag är nervös. Hur ska jag hitta? Kommer jag förstå nåt? Jag hittar ju inte ens till inskrivningen imorgon! Om någon vet vart rum B307 ligger i Stockholms Universitet kan den vara så vänlig att höra av sig till mig. För på pappret jag fick stod det bara rummet, inte vart eller hur jag skulle ta mig dit. Härligt! Men får väl ringa imorgon och fråga, helt enkelt. Men nu ska jag kasta mig i säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: josefine

men tack söta du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback