Seminarium, mitt allra, allra första!

Nu sitter jag här och ska strax sminka mig och sen röra mig mot skolan. Har mitt första seminarium idag och jag är lite nervös. Vår essä vi ska göra ska ju vara ett grupparbete så jag hoppas jag hamnar i en grupp med kul folk. Åtminstone någon som man kan lära känna lite grann! Vore kul sådär :) Sedan efter skolan blir det väl att åka hem och läsa och sen kommer Linda hit som sagt! :) Jag var uppe redan strax innan nio idag, när man väl tar sig upp så är det jäkligt skönt, att sitta och äta frukost länge, kika lite tv och så. Inte behöva kasta i sig allt och skynda sig iväg. Måste verkligen göra det här till en vana, då behöver man ju inte heller sitta och läsa sent till kvällen varenda dag. Och det vore ju inte helt fel om man kunde hålla på såna rutiner! :) Men nu är det sminket smink som gäller, sen skolan! Ciao.

Kommentarer
Postat av: gyfjkd

Jaha sminkgalning, Skolan är faktiskt mycket viktigare än smink! Tänk på det nästa gång du kommer försent.



Läraren

Postat av: erica

jävla människa!!! bara för att iida e snygg och sminkad!!! man kan vara fin fast man går i skolan .. läs och lär!!!

2009-08-27 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback