Recept: Hur ni kan slösa bort två timmar av erat liv.

Har nyss kollat på filmen: The librarian: Return to king Solomon's mines, vilket måste vara bland top 10 av världens sämsta filmer. Det var bland det sämsta mina ögon någonsin skådat. Var en dålig version av Indiana Jones med dåliga specialeffekter. Så man kan säga att det här var två väldigt dåligt spenderade timmar av mitt liv, känns nästan som jag att jag är någon enstaka hjärncell fattigare efter denna film. Två timmar jag kunde ha gjort något mycket mer givande eller åtminstone sett något program som jag tycker är bra. Så för att ta igen hjärncellarna jag fölorat under filmen ska jag lägga mig och läsa. Korkade vita män - here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback