Outfitta

Jag var på stan idag med Linda och vi diskuterade en massa, bland annat bloggar. Ni vet, folk som har "dagens outfit" och sånt där, och jag är själv inte världens största fan av sådana bilder om det inte är människor som har väldigt speciellt stil eller så då. Men iaf, därför lovade jag henne att jag ska starta något som ska heta "dagens outfitta". Som inte kommer handla om kläder, eller ja, som inte kommer handla om vad jag har på mig varje dag för det gissar jag att folk skiter fullständigt i. Ja ni kommer fatta vad det är. Så ja, idag får premiär dagen helt enkelt!

Så, dagens outfitta:
Surkärringen som Linda var tvungen att prata i telefon med idag när hon skulle beställa tid hos ungdomsmottagningen, för cellprovsgrej som varenda kvinna bör göra varannat år efter man fyllt 23, så inget konstigare än så. Men kvinnan som som svarade i telefon hade tydligt varit allmänt arg och troligtvis väldigt bitter över sitt liv, eftersom hon måste plåga andra gneom att göra saker jobbigare än vad dom redan är. Så därför får hon äran att bli dagens och historiens (åtminstone i min blogg) första outfitta!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha. JA! hon var en riktig sådan,passar bra som första person tycker jag:) Puss!

2009-08-26 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback