Jag tror det är viktigt, men kan nåt jag tror låter viktigt vara viktigt även om jag inte vet att det är viktigt? Är det vekligen så viktigt att veta om det viktigt?

Idag har jag försökt plugga, precis, försökt. Jag förstod knappt ett enda ord av vad som var skrivet i den där boken. Eller, jag förstod väl orden, var för sig, men sen! Men blir väl lättare när det fått gå ett tag, läste nämligen samma 10-20 sidor om och om igen. Det blev lite "det här låter viktigt, det är nog viktigt, men jag kan ju inte anteckna ner en halv sida. Så hur ska jag korta ner något som jag tycker låter viktigt men som jag inte riktigt fattar?". Men, om jag bara fortsätter läsa så måste jag ju någon gång fatta, om inte annat lär jag mig det utantill ;P Så, det har varit min dag på ett ungefär. Har kollat på en film också, och snart blir det en film till, en från 2009. Hette någonting i stil med "Tribute" eller så, en drama. Och nej Sofia, jag vet inte vart det gick snett! Hah ;) Men ja, duschen innan filmen, första föreläsningen imorgon också föresten. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: sofia

nej du iida:P var gick det snett?:P

2009-08-25 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback