It's miiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!

Nu är den röda jackan min. Min, min min! Var tvungen att köpa den, efter lite rådgivande från Linda! Fint som snus! :) Så nu kan jag ha på mig den huuur mycket jag vill, är dock lite för varmt än, men grejen är ju att jag kan använda den precis när jag vill. När som hellst! Fantastiskt! Jag är supderduperjättenöjd! :)

Var i skolan idag också, från tio till halv fem höll vi på med grupparbete och vi bble klara! Sweet. Hade en härlig grupp också så fick ju en skratta endel :) Men nu är första essän (för min del) gjord och nu är det hemtentan som ska in på fredag. Tre frågor, tre sidor. Borde man ju klara! :)

Här kommer dagens outfitta i alla fall:
Människor som är tråkia, sura och allmänt buttra och jobbar i butik! Hur sugen blir man på att köpa något någonstans om personen som jobbar där nästan blänger på en? Nästan som om det bara är jobbigt när man handlar där och faktiskt hjälper affären att gå runt! Nä, vissa butiksbiträden får faktiske skärpa sig och anstränga sig att le, vara glada eller ja, åtminstone inte verka så plågade över att människor faktiskt kommer in och kikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback