Fånga mig om du kan

Det är fredag och mina planer är lika med noll. Eller ja, ska väl se någon film som går i ikväll. Catch me if you can går ju nu ikväll och den var ju ett bra tag sen man såg så lutar väl åt den. Imorgon vet jag heller inte vad som händer, eller ja, på kvällen alltså. Jag ska börja dagen med att städa mitt rum som ser förjävligt ut ren ut sagt. Kläder ochsaker överallt, just nu skulle jag ge min vänstra arm för en byrå eller ett sminkbord. Men en vacker dag ska väl någon sådant införskaffas :) Sen efter städandet tänkte jag börja läsa, läsa skolböcker alltså. Första föreläsningen är på måndag och den 1 september skulle en essä in, om jag inte minns helt fel :)

Var förövrigt till Kista Centrum idag, det är helt galet stort. Letade efter dammsugarpåsar som en galning och hittade tillslut en variant som nästan såg ut som dom vi ska ha. Så efter lite klippande och trixande fick jag den att passa i våran. Allt går bara man vill, åtminstone om man har en sax ;) Köpte också ett bar hörlurar till min iPod, dom gick på 70 riksdaler så var ju ingen överdrivet. Jag lyckas ju alltid ha sönder mina hörlurar, och dom går alltid sönder på samma vis. Någon av hörlurarna lägger av helt och vill aldrig spela en ton igen. Bara sådär. Den ger upp, och dör. Nådigt irriterande att bara höra musiken i en örat och folks pratande/sjungande/nysande/mumlande i andra. Så, nya fick det bli :) Men nu tänka jag fixa mina naglar! Ciao.

Kommentarer
Postat av: ma

ja ja du o dina naglar,men dom är också snygga:)ska vi kolla på löshår åt dig.långt blont eller mörkt,puss

2009-08-21 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback