Dagens outfitta

Dagens outfitta:
Här kommer en outfitta som verkligen är i ordets rätta bemärkelse. Jag satt på bussen här om dagen, fullt med människor på bussen och mitt emot mig satt en tjej. En helt vanlig tjej med en extremt kort svart klänning, och där såg jag rakt upp. Och under hade hon vita(!!) spetstrosor! Och jag blev så extremt generad, man såg ju liksom allt. Och då menar jag ALLT,  Det var ju inte bara jag som såg heller! Så snäll som jag är, så lutar jag mig fram och säger lite snyggt att hon borde dra ner klänningen lite. Hon blev nog lika generad som jag, men jag ville ju bara vara snäll! Men vad tänker man om man tar på sig en svart klänning och vita trosor när man ska vara barbent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback