Dammsugar problem

Nu ska jag städa, känns om mitt rum är nerdärnk av kläder. Som om jag aldrig har sett en garderob i hela mitt liv, haha. Men nu ska det bli ändring på det, nu ska jag försöka få undan allt! :) Sen så vill jag hemskt gärna dammsuga här, men kan jag det? Nej, utan för dammsugare har gått sönder. Jag tror besttämt att dammsugare jobbar emot mig och Johanna. Var ju likadant i höstas, haha. :P Sen i söndags när vi vakna och kommer ut i köket så har en lampa rasat ner, ni vet den som sitter vid diskbänken. Jätteskumt. Men pappa får komma hit sen och kolla på det. För nu har vi typ hängt den på en krog och gjort en ställning så att den ska hållas uppe, haha. Men förhoppningsvis ordnas det sig när pappa kommer och kollar på det :)

Blev aldrig några bilder igår, men jag slänger upp dom senare efter jag har städat! Så, ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback