Arbetsintervju och klädhög

Nu är jag hemkommen efter en arbetsintervju! Woho. Den var borta vid Gullmarsplan. Det gick bra och nu gäller det bara hoppas att dom hör av sig! Hoppas, hoppas! Så mitt jobb ringde idag också, så på torsdag eftermiddag/kväll är det jobb som gäller! vet dock inte  vilken tid men det märker vi! Fint :) Men nu ska jag städa mitt rum,skulle ha gjort det igår men jag blev latmask för det. Jag tittar på kläderna som väller över min fotölj och det jag vill är att springa åt andra hållet och inte se tillbaka på högen. Men det kan jag inte göra, för varje kväll måste jag återvända in i mitt rum för att sova, och varje gång jag kommer tillbaka in så är högen kvar! Jag förstår inte, när ska den städa bort sig? Eftersom den vägrar göra det så får jag helt enkelt göra det. Förbannade klädhög!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Håller tummarna för jobbet ! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback