Brutalt uppvaknande... nästan...

Jag är enormt seg! Vaknade med ett ryck imorse av att jag fick ett sms där det stod: "Vilka två mynt blir sex kronor om den ena inte är en krona?". Jag fattade verkligen ingenting och var tvungen att kolla vart fasen jag var. Haha, inte lite förvirrad! Men sen när jag väl kommit fram till vart jag är och vad klockan var så var det bara att stiga upp och göra frukost, té och smörgås. ag måste säga att jag verkligen gillar té nu, kan till och med säga att det är gott nu! :)

Vet inte exakt vilka planerna är idag men ska väl fortsätta städa undan och sen skicka iväg lite jobbansökningar så man i alla fall får någonting gjort! Se får vi se vad som händer, Johanna slutar i alla fall tidigt idag så hon borde snart vara hemma! Men städa var det ja... Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kom sms från??????:)

2009-04-14 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback