Är jag tyst har jag ingenting sagt.

Igår var det då utgång som gällde men på dagen så var jag ut till Skärholmen för att träffa Mamma! Vi gick på köpcentrumet där och shoppade lite och så åt vi mat! Riktigt roligt var det! Vi åt jättegod sallad också, jag tog ost och skink sallad. Det var hur länge sen som hellst jag åt ordentlig sallad eftersom det är så dyrt, haha :) Men jag köpte (eller rättare sagt; jag fick av mamma) ett par shorts, några tunnikor, jeans-leggins, mascara och två par skor. Och jag måste säga att skorna fick vi billigt! Eftersom skorna var från barnavdelningen så kostade dom bara 279, man fick nänmligen hundra kronor rabatt om man köpte två par, så det ena paret kostadedå bara 79 kronor :)

Sedan på kvällen var det ju utgång som sagt, det började med att Justina och hennes kompis kom hit på förkrök sedan så åkte vi till Laroy eller vad det heter och det sög tyvärr totalt så vi stannade inte där länge utan gick därifrån för att gå till The Village. Men där blev det krångel med gästlistan så vi struntade i det och åkte istället till Kvarnen för att se om vi kom in där och lyckligtvis gjorde vi det, tack vara Johannas: "Men hammarby spelade ju idag, blev ju lika! Vi måste få dränka våra sorger"! Tack lov att någon här kollar på sporten :P Men kvällen var riktigt trevlig och det hände endel saker som vi låter stanna där. Är jag tyst, har jag ingenting sagt ;) Men jag kom i säng kring klockan fem imorse och jag kröp inte hem! Haha. Men kvällen var i alla fall jättekul och nu sitter jag här och är seg eftersom Johanna kom och väkte mig imorse, men som plåster på såret så bjöd hon mig på donken, som var helt ljuvligt gott! Ja, låda!

Men nu är det duschen som gäller för idag klockan fyra ska vi åka och se på handboll! Så, slänger upp bilder ikväll, någon kort från igår har jag nog! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback