När tunnelbanan inte gör som jag vill...

Idag har jag jobbat, 16-22! Det gick fint föruom när jag skulle hem för då fick tunnelbanan för sig att inte vara sig själv utan gå sönder på något vis. Alltså inte själva tågen utan på spåret eller nåt, tunnelbanorna mot Akalla och Hjulsta gick i alla fall bara halvvägs sen så gick det bussar. Det tog minst hundra år för bussen att komma sen så fick jag sitta där nervös och verkligen hoppas på att jag hamnade rätt och uppenbarligen så gjorde jag det! Vek och svag av hunger. Men hemma trykte jag i mig finn-crisps med ost som aldrig för ! :) Sen så har jag bara suttit här, kollar just nu på NCIS.

Imorgon ska jag iväg och slå lite golf med pappa. Yey! Ibland får jag sånt sug efter att golfen, vet inte varför. Jag vet ju att jag tycker om det, men förut fick jag alltid sån där anti-känsla. Men jaja... imorgon gäller det :) Nu ska jag strax sova! Godnatt!

Jag och Emelie i lördags! Haha...
Bilden ser lite felig ut... ;P



 


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra blogg och bra skrivet om finskar vs. svennar grejen :)

2009-04-28 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback