Jag gick vilse

Igår var jag ute och gick, jag gick och jag gick och tillslut var jag vilse. Jag gick runt i ett förvirrande villa område och hamnade vid en kyrka och sen en kyrkogård men tillslut hitta jag tillbaka hem! Haha, men det var skönt och vilka hus det finns här. Det är inte som hemma där en hel gata har likdana hus utan alla hus ser olika ut, vissa mer "vanliga" med andra är mer speciella. Det är lite små kul att titta på sånt :)

Idag ska pappa kom hit vid typ halv fem och kolla på vår dammsugare och på kökslampan som ramlade ner. Så förhoppnings vis kan vi snart dammsuga, sopa ger inte direkt samma effekt! Men det är bättre än ingenting alls, men ja, jag saknar dammsugare! Sen efter att pappa har varit här så ska jag åka med till hans och Lindas övernattningslägenhet, jag och Linda ska nämligen kolla lite på strökurser och sådär till hösten! Hoppas man kan hitta något intressant i alla fall! :) Man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback