Krypa hem söndag morgon

Idag när jag kommer in på jobbet, ser mitt schema känner ett sting av jubel i magen, jag skulle sluta tjugo i fyra! Men, så kommer detta men, när jag var hos min näst sista kund så ringer dom och frågar om jag kan ta två kunder till och det kunde jag väl tänka jag men så kommer jag till kontoret och ser nya schemat och då är det fyra kunder! Så från att jag egentligen skulle sluta innan fyra så ska jag sluta klockan sju! Så idag blev det nästan precis 11 timmars jobb, så jag har förbannat ont i mina trampdynor nu, men det kommer ha varit värt varenda minut sen när lönen kommer :)

Imorgon så är det utgång som gäller i alla fall! Jag har nästan var i helnykter i fem helger nu så nu jävlar! Jag och Johanna ska fasen krypa hem söndag morgon, haha. Nej då, så illa ska det väl inte vara! ;) Men jag hoppas i alla fall att det kommer bli kul! Ska föröska få en endel bilder :) Men nu ska jag vara lite social med Johanna! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Elena

sv.Hehe jo det är ju sant =) fast jag köper ändå mest via internet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback