Effektivitet borde vara mitt mellannamn

Idag känner jag att jag ändå har varit effektiv, trots en seg start imorse! Vaknade imorse vid åtta, börjadeläsa och läste i lite över en timme, slocknade igen och vaknade en halvtimme senare. Åt frukost och låg i soffan och snackade skit med Johanna, gjorde sen mig iordning och åkte in till stan. Gick och lämna ut några CV:n och åkte ut till Gärdet och pratade med kontoret. Sen var det att skynda sig hem och laga mat, gjort kykling vilket var grymt gott efter alla köttbullar jag ätit den senaste tiden :P Sen klockan fyra började min tvättid så det var bara ner och börja tvätta, hela tre maskiner blev det! Jag manglade till och med dom tvättade sängkläderna, bra jobbat av mig! Så, med tvättet klarade sig själv så städade jag badrummet. Effektivitet borde vara mitt mellannamn!

Så tillslut så hamnade jag här! Har planer på att åka hem till Kungsör imorgon, det lutar starkt åt det men jag vet inte än. Och om jag åker så vet jag inte exakt hur länge jag blir kvar, söndag eller måndag iaf :) Men nu ska jag kolla på filmen som går på sexan, Benknäckargänget eller vad den heter! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback