Rabarber&Grädde och Jordgubb&Fläder

Jävlar vilket underbart väder det och har varit idag! Typ 16-17 grader varmt ute, mys :) Så jag, Linda och Mamma åkte in till Eskilstuna och gick och kikade lite och så, jag kom hem med; 2 olika sorters té, ett linne, 3 bhar och en tröja. Fiiint :)

Köpte lös téet på Kahls 21:an, Jordgubb & fläder smakade den ena och det endra smakade Rabarber & Grädde. Båda var svart té. Jag börjar ju bli helt insnöad i det här ;)  Eftersom jag nu börjat dricka té nu så måste ju prova massvis med olika nu när jag är i gång, haha :) Men idag ska jag kankse träffa Carro, hoppas det i alla fall. Sen imorgon är det eventuellt fika med Jimmy som gäller sen så tillbaka till Stockholm, yes box! :) Men nu är det middag med Mamma! Ciao.


Té!


Idag tog Linda och jag bilder på tatuering som jag sen ska maila till tatueraren.
Måste bara få säga; Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback