Ordentlig mat!

Idag när jag vaknade så vaknade jag med en galen huvudvärk. Skapligt förvånad och plågad då jag i princip aldrig har det, så dagen började med frukost och film i sängen. Inte allt för pjåkigt egentligen, om man bortser från huvudvärken då. Sen så steg jag upp och städade badrummet och sådär, sen så efter ett tag gjorde jag mat. Och blev seriös mat också för en gång skull, alltså inge köttbullar! Blev pappas curryköttfärsgrejs med ris! Grymt gott! men jäklar vad det går åt curry åt det :P Haha. Men blev typ 1-2 portioner extra som nu ligger i kylen, mat tills imorgon alltså!

Så nu sitter jag här och gör ingenting, antagligen blir det jobb imorgon, men dom har inte hört av sig om tiderna... men får väl ringa dom imorgon förmiddag om dom inte hör av sig. Sen kanske det blir jobb på lördag men det får jag veta på fredag! Så nu får vi se vad som händer! Nu väntar jag på att klockan ska bli nio så att filmen på sexan börjar, haha. Mumien! ;P Men ska hitta något at roa mig med nu, ciao.


Maaaaaaaaaaaaaaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback